Idag är en effektiv dag

Så är det bara 14 dagar till semester. Sköönt.
Dagen har gått fort, jag är back on track igen. Jobbade på i rätt bra takt, lagom för att hinna det jag ska och med få fel.
Är ju lite irriterande. Sedan chefen testade mig har jag uppfyllt kraven varje dag. Felmarginalen man ska ha ska vara på 0.0någonting %, vilket jag har haft varje dag sedan dess. Tror jag har varit nära innan dess också.
Just den dagen var riktigt usel, och just då testar hon mig. *fortfarande lite arg*
Hon vill även att man gör 60-70 stycken om dagen. Bortsett från ons-fre förra veckan (dels för att jag var så trött och dels för att vi hade så lite jobb att det inte skulle räcka till alla annars) har jag uppfyllt även den kvoten.
Så det är mycket irriterande.

Har vattnat alla blommor i trädgården och på balkongen.
Katten var instängd på vinden igen...
Johan var på bilskolan. Teoriprovet är den 1 aug. Han testade idag på körskolan olika test, med vv:s gränser skulle han klarat varje gång han gjorde, så ser lovande ut.
Om han klarar teorin direkt får han uppkörningstid under augusti. Lovely.
Synd bara att vi då inte har nytta av det över semestern, men men...


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0