Igår

Empan ringde igår kväll, vi snackade i 96 minuter, sedan var det god natt för min del.

S - Hur var det där nere då?
E - Mariestad?
S - Ja.
E - Ja, det är ju landet.
S - Ja, det säger ju allt.

Hon ville äta middag med mig på torsdag. På fredag är jag bjuden på Uno-kväll.
Så för att få träffa Johan lite skippar jag nog After work imorgon.

Neeeej, jag vill inte jobba där. Cheferna har bestämt över mitt huvud och glömt meddela mig det, så fick ett dumt besked igår. Aja har fortfarande 2 veckor kvar, det  har inte ändrats.
Och kanske kan man få jobba där i höst också.

Nä "nu ska jag göra mig vackeeeeeer" (Trolltyg i Tomteskogen)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: a friend

Sök ngt annat om de e dumma, det ska du inte behöva ta.

2008-07-22 @ 18:55:52

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0