Kortis

Ja, som jag tänkte var Allsången bra denna gång! Kunde många av allsångslåtarna också, så är nästan så att jag borde varit där.
Sitter fortfarande hemma ensam. Ska ringa Johan och höra hur sent det blir. Annars kanske vi inte kommer ses förrän imorgon kväll, då blir det 2 dygn utan att snacka med varandra ansikte mot ansikte fast vi är sambos. HAn ser mig när han kommer hem och jag sover och jag ser honom när jag ska upp och han sover...
Hoppas inte det, tråkigt. Saknar honom lite grann redan.

Morden i MIdsomer var bra, spännande. Verkligen.
Nu snart läggdags.
Natti!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Härligt med såna vänner!

Jo vi har det bara bra! Så roligt att träffa er morfar o morbror också. Himla trevliga och roliga!

Vi passar på att rå om dem alla nu när vi kan..

Ta hand om er, och hoppas du och Johan kan få umgås lite mer snart, i vaket tillstånd! ;-)

2008-07-08 @ 23:02:59
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0