Truman show?

För några dagar sedan sa jag till Johan "tänk om det är som på Truman Show med mig, för jag vet det ju inte så jag måste vara den som hela världen bevakar". Johan svarar att han heller inte vet något men att jag får hålla utkik efter massa bilar som plötsligt befinner sig på en gata och sedan är den tom osv som i filmen. Så jag håller utkik.
Idag på väg hem från jobbet ser jag en äldre man, han var där igår också!
Och när jag går av i Islandstorget (skulle möta Johan där och handla mat på pizzerian) ser jag att bara några platser ifrån sitter samma 4 25-åringar som igår satt på samma avstånd från mig!
Hm... får hålla utkik imorgon.

Imorgon ska jag luncha med Monkan och Gankan, Monika och Annika. Lisa skulle egentligen med men hon ahde sedan länge bestämt lunch med en annan och det gick ej att avboka tyvärr. Men det blir kul ändå.

Nu mumsar jag på en sallad. Ska läsa vidare i boken, börjar närma mig slutet nu!
Ska lägga mig tidigt idag, vad än Johan säger!
Förresten, imorgon är det Johans födelsedag!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0