3 Juni 2008

Jag behövde ju stressa imorse men blev bara lite sen till Empan. Vi började gå den långa rundan till Kanaan och runt, ni känner till den nu. Sedan blev vi hungriga så när vi gått till Ängbybadet vände vi och gick till Islandstorget där vi åt varsin sallad på Pizzeria Islandstorget och sedan satt vi kvar där i nästan 2 timmar... Sedan gick vi vidare en runda och hamnade på ängen där vi satt och snackade i 30 minuter och sedan gick vi för att lämna av Empan vid hennes barnvaktsbarns dagis. Och sedan gick jag hem en snabbis och bytte om innan jag var tvungen att springa iväg igen.



Skulle möta mor i hötorget och kolla efter glasögon. Fann inga, så vi åkte till Vby. Gick på Specsavers där de har 2 glasögon till priset av en. Hittade en modell som jag tyckte om så vi beställde den i två färger: mörklila och mörkgrön. De är faktiskt väldigt fina :-)
Så de är pröjsade och om ca 10 dagar får jag ett sms och kan hämta dem. Vi har fördelat betalningen, mor, far och jag på ett bra sätt, så det inte känns för mycket i min plånbok ;-)

Sedan köpte jag en fin sak till Magda som tar studenten imorgon! Ska ladda kameran och se till att ha massa i minnet för nu måste jag få fota flickan (var ju omöjligt att göra i helgen).

Sedan tog jag och mor en fika. Jag fikade middag som blev pannkakor och mor en ost- och skinkmacka. Sedan handlade jag på Coop och far hämtade upp mor och jag for hem till mig.

Och du mamma: HNELLA (internskämt)


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Hnella på dej själv du!

2008-06-06 @ 23:08:31

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0