Äntligen Shopping!

ÄNTLIGEN!!!! Jag har shoppat!
Som jag har längtat efter den här dagen!
Hade äntligen lite pengar att investera (väl valt ord) i lite kläder och sådant som vi behöver!
Jag är så lycklig. Och Johan tyckte om samtilga plagg jag kom hem med. Shoppingturen tog bara 2 timmar med mathandling och inbringade drygt 5000 steg.
Igår gick jag förövrig över 12 000 steg igen, är på rätt väg.

Jag köpte ett stycke linne på KappAhl, en blus i "siden" i svart (som jag vet att Johan älskar och den var på rea) på GinaTricot, en svart baddräkt, en bh, ett par matchande trosor, en matchande korsett och 5 pack strumpor på HM och det där 3 setet har jag spanat in i flera månader men inte haft råd att köpa. Dessutom fick jag 50 kr rabatt för jag hade en kupong. Sedan köpte jag 2 tvättkorgar på Åhlens, varav Johan betalar ena. Jag hade redan en vit sådan och vi tyckte den var väldigt bra så vi köpte en svart och en blå. Den vita ska vi lägga ljus tvätt i, den svarta mörk tvätt och den blå ren tvätt. Bra system va? Sedan köpte jag också 2 stora badlakan på Hemtex där det var 50% på allt. En svart som Johan betalar och en mörkblå till mig.
Därefter gick jag för att handla mat. Hade även där en kupong på en vara som jag då fick gratis så jag har haft flyt idag.
Härligt, härligt!

Nu över till mor och far på middag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

sv: haha inte konstigt att du inte vet vad dem heter då :P

2008-06-28 @ 17:34:10
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emily

sv: haha inte konstigt att du inte vet vad dem heter då :P

2008-06-28 @ 17:34:13
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0