Good stuff, Bad stuff

Så nu har jag iaf pratat med Sandra. De hade hittat stegräknaren, så det var ju goda nyheter! Men så var de nu på väg till landet, och räknaren ligger inomhus... Så idag får det bli en stegfriräknar dag.
Så kanske jag kan hämta upp den ikväll eller så, för de är bara på landet över dagen.
Men måste ju gå fast det inte räknas, så en promenad till Vby kanske skulle passa bra, och så hämtar mor och far mig där... Får tänka på det :-)

Det blir även en stegräknar fri dag på onsdag. Då är det begravningen och jag ska ha klänning. Ingen räknare den dagen alltså.
Kanske ska jag passa på och ha klänning idag då när jag ändå inte kan ha stegräknare.. Tål att tänkas på.
Nä nu måste jag göra lite saker. Höres.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0