Heute

Jag säger bara en sak om detta: 1 miljon amerikanska dollar.
Då var det sagt. Mer får ni inte veta.


Varit en tråkig dag på jobbet, iaf i början. Både Lisa och Annika var sjuka så hade ingen att fika med eller luncha med. Men på lunchen kom en tjej jag utbytt några fraser med tidigare så vi åt ihop ens tund. Sedan läste jag i min bok.
På eftermiddagens fika gick jag och hämtade några, för jag ville inte fika ensam längre.

Nu är det middag hos Granbergs, hemlagad pizza. Tjing!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

En miljon dollar för Granbergs pizza, eller???

2008-06-19 @ 20:17:10
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Ja, fatta vad dyrt!

2008-06-19 @ 20:35:30
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0