Idag är en trött dag

Jag är jättetrött idag. Alltså verkligen jättetrött. Orkar knappt hålla mig vaken nu liksom. Men tror det är värmen och att det blev så kvavt i sovrummet. Störde sömnen liksom. Och det var anledningen till att jag nu är uppe och knatar, jag kan inte ligga i det rummet längre. Har öppnat sovrumsfönstret på vid gavel. Badrumsfönstret är öppet 24/7 och balkongdörren är öppen nu. Termometern har orkat upp till snart 30 grader trots att den ligger i skugga. Jag sitter i shorts och bikinibh. Skönt och svalt.

Johan kollar på kossan på tre personer som spelar Pong som egentligen är ett 2 mansspel. De spelar på Iphone. Hoppsan där började den ena telefonen att ringa.

Viruset är inte riktigt borta än. Scanningen har hängt sig två gånger halvvägs så om det inte funkar denna gång blir det till att gå in från en annan dator. Men det är en rejäl förbättring mot igår morse. Då det bara popade upp en massa saker hela tiden. Det gör det inte nu. Så jag verkar kunna använda den typ normalt, men jag hoppas viruset försvinner helt under dagen.

Så 6 juni 2008, Sveriges Nationaldag, Svenska flaggans dag.
Hur ska man fira den?
Säger man Grattis eller Hurra, hurra, hurra, hurra eller Ha den äran eller...?

*snurr*
Förresten, 15 050 steg eller något sådant igår. Jag håller takten än så länge.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Hoppas du är piggare nu gumman!!!! Kramizar!!!!

2008-06-06 @ 17:45:12

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0