Kortis

Drygt 15 000 steg igår.
Igår kväll när jag kom hem så hade laptopen fått virus så jag började fixa med det men var alldeles för trött så sket i det coh gick och lade mig. Så har inte velat lägga in några fler bilder eller hålla på så mycket med den idag. Håller på att försöka få bort dem.

Men så gick jag till mina föräldrar i Spånga hemifrån idag igen och har umgåtts lite med dem. Så nu är jag vid deras dator.
Men historien om Magdas student och bilder får vänta.
Det är toppenväder och jag vill ut.

I min kompiskrets funderar vi på grillfest imorgon!
Hope hope.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

jag har tänkt på en sak, det är tur att jag inte har en stegräknare! Jag skulle nog bara jämföra mig med dina mastodontpromenadsresultat och misströsta.

2008-06-05 @ 22:38:21
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Haha ingen fara Emelie, jag är ju helt enkelt liiite bättre hela tiden men det är bara att lära sig att leva med det ;-)

Nä skämt o sido, vem vet nu när du jobbar på McDonalds kanske du går jättemycket så du behöver knappt ta någon extra promenad för att komma upp i mina resultat. Och så börjar jag jobba på måndag, får se hur det går då.....

2008-06-06 @ 10:40:12
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0