Magdas student!



1. Johan på vägen in till stan med mig och Bella.
2. Jag och Johan utanför där Magda ska springa ut.
3. Jag, Johan och Bella. Vi väntar på utspringet...
4. Magda i vimlet när hon precis sprunit ut!
5. Efter att Magda fått kramas med alla, fått gosedjur, visselpipor, blommor att hänga runt halsen. Och alla fått lite alkoholfri champagne fick äntligen jag och Johan chansen att fotas med dagens stjärna.
6. Fredrik blev Bagboy. Alla som skulle med flaket dumpade sina grejer i hans famn. Mysigt.
7. Magda vid sin studentskylt. Magda och lillMagda dvs. Varför har du inte råttsvansar längre? Sött ju!
8. Jag i väntan på att Magdas flak ska åka iväg (har ingen bra bild på flaket så struntar i den detaljen här).
9. Hemma hos Magda på mottagning.
10. Tårtan som det var väldigt mycket choklad i, Yummie!
11. Magda öppnar min och Bellas present, ett vinställ för 8 flaskor. Och Bella i bakgrunden till vänster. Och Magdas dagisfröken till höger, om jag fattade det rätt...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maggie

Haha vill du veta varför jag inte har råttsvansar längre? kan bero på att jag inte har lika sött hår längre ;D

2008-06-11 @ 11:41:14

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0