Morbrors flickväns födelsedagsfest



1. Fria tar sig ett dopp i dammen, fast hon inte får...
2. De blivande föräldrarna, min kusin Camilla och hennes fästman Markus. Och till höger min Morfar.
3. Pappa, Jarre och Annika (de två sistnämnda gifta) och så närmast mamma. Mamma hade jättefint hår!
4. Tomten och lite folk. Till höger har vi hunden Norm, som är enorm.
5. Tomten.
6. Pappa, Jarre och Annika.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Hej hej! Jag slutar om 45min men sitter på mina föräldrars veranda. Hur kommer det sig? Dessutom får jag lön. Lustigt va? Var det någon som tänkte på att jag sitter på verandan men är på internet? Är iaf på internet via min mobil. Får dra den långa versionen ikväll. Tjingeling!

2008-06-10 @ 16:21:17
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0