Natt och student

Den här gången ställde jag klockan på 9 och snoozade två gånger så 9.20 släpade jag mig upp.
Läser en bra bok men igår kväll förklarades det hur en person ahde dött, ajg ville egentligen lägga undan boken och sova men skulle inte kunnat göra det efter det beskedet så jag fortsatte. Snart beskrevs ett annat dödsfall (det är inte direkt en kriminalroman...) och då la jag undan boken. Och började tänka på mormor. Om exakt en vecka är begravningen. Jag lyckades somna vid 2-tiden.

Så ska klä på mig finare kläder, innan dess duscha kanske. Och så sminka mig, måla om naglarna? Smycken ska på.
Ja. Det är faktiskt skönt att det inte är min student. Att den är avklarad. Även om det var väldigt roligt så var det också mycket att göra. Jag hade varit i skolan vid den här tiden och var nu på champagnefrukost hos Eva. Ojoj, vad trött jag hade varit om det vore idag :-P

Och nu kom jag inte på något mer att skriva. Johan ser på My name is Earl.
Jo, jusste. Det blev stegrekord igår: 22 050 steg!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0