Ont i benet och farmors operation är uppskjuten

Så har arbetsveckan påbörjats.
Har ont i ett smalben, bättre nu än igår men jag fattar inte vad det är! På främre sidan av skelettet i underbenet, ungefär i mitten känns det svagare ibland. Ibland när jag går så böjer sig benet (känns det som) och jag skriker ofta till. Samma känsla inträffar när jag slänger upp den onda benet på det andra för att sitta med benen i kors, eller när jag ska ta stöd mot tex en tunnelbanesits när tåget stannar och jag står med benen lutade emot sitsen för att hålla balansen. Ont gör det. Men jag kan inte fatta varför. Sedan går det över efter ett par dagar och det känns inget på veckor och plötsligt är det där igen, helt utan förvarning... Men igår skrev jag upp allt möjligt om mig själv som hänt under helgen för att söka efter samband under de kommande gångerna. Tex badade jag ju och blev kall, spelade fotboll och fick träningsvärk osv... Allt som skulle kunna påverka minsta lilla står i kalendern.

Farmor blir inte opererad idag, för många akutfall har kommit in, men imorgon ska det bli av. Hon kommer bli liggande hela sommaren där, 6-8 veckor är läketiden på. Hon har ingen telefon än. Jag funderar på att åka och hälsa på på onsdag efter jobbet. Stackarn, hon har ju fastat sedan igår för att kunna opereras idag och så blir det inte av. Iofs är hon fullproppad med morfin men ändå...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0