Torsdag

På torsdagen körde jag 33 st och hade 3 (egentligen 2) fel, varav en var en sak jag aldrig fått veta så egentligen bara en miss... Men det hjälpte inte.

Nej, gårdagen var inte min dag på jobbet. Det var det inte, själva jobbandet gick bra men allt annat kändes fel. Hade faktiskt ingen lust att vara kvar, ville bara hem. Kände mig lurad på en sak.

En rolig sak hände: nästan 13 miljoner USdollar. Det är typ rekord. Det ni.

From måndag är det förmiddagsjobbet hela dagarna i 4 veckor. Sedan som nu en vecka och sedan slut.

Efte jobbet åkte jag direkt till Vby och mötte Sandra, Magda och Susanna. De kände typ inte igen mig när jag kom med glasögon på... Jag såg iaf smart ut. Så är det alltid, varför ser glasögonprydda människor smartare ut än de gör utan glasögon?

Vi fikade ett bra tag, fick tom gratis påtår på kaffet. De som drack kaffe vill säga, inte jag.
Jag och Susanna gick från Vby till Råcksta och jag missade tåget.
Men det gick bra ändå, jag hann till andra semifinalen. Men Johan somnade som vanligt i soffan och jag gick och la mig vid halvtid.
Igår gick jag för första gången sedan jag började jobba över 12000 steg. Hurra!



Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Vad trist med jobbet... Hoppas det löser sig!

2008-06-28 @ 10:53:06
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Ja, det blir nog bättre. Ibland känns det som att de förväntar sig att jag ska vara som en heltidsanställd sedan flera månader tillbaka, men så är det verkligen inte. Om man räknar 2 eftermiddagar som en hel dag har jag nu jobbat 10½ dag sedan februari med det här jobbet. Och då har de varit ungefär 2 veckor emellan de första 5 dagarna och resten varit eftermiddagsjobb så ajg har växlat mellan två olika jobb med två olika system och saker så lite svårt att hålla isär dem är det.. Så därför kände jag mig lurad bland annat. De kan inte tro att jag ska vara nästan perfekt nu, för jag har inte gjort särskilt mycket.

2008-06-28 @ 16:57:03
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Förstår det vännen! Du är ju verkligen duktig ändå, trots att det inte är så många dagars jobb du haft!



Go girl!

2008-06-29 @ 16:18:28
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0