Personlighet

Ett test jag blev tipsad av från Jaynes blogg. Sidan heter: 41q.

Saras personlighetstyp:
Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Kärriärer som skulle kunna passa Sara:
Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.











Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

aha...fanns där ngt som du kan tänka dig själv att jobba med???

hemmafru...liksom..ehh??

2008-06-22 @ 14:32:21
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Ja du... jag har varit mammaledig i två omgångar och mös de första månaderna...sen började jag jobba extra... och fixade barnvakt genom syster och kompisar.

Jag är ingen hemmafru, tyvärr. Men jag älskar att vara hemma ibland..hade gärna jobbat 4 dgr i stället för 5...ha ha ha..säger jag som alltid haft två jobb...eller skola.. hrrrm

Ja vad vill jag bli. Har precis avslutat min distansutbidning..lärare i förskola. Har jobbat som barnsköate sedan 1988...MEN jag vill vidare...kan tänka mig speciallärare.



Hur är det med din farmor?

2008-06-22 @ 16:03:57
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0