Anmälan till högskola

Japp.. nu har jag sökt till högskolan. Eller i mitt fall: Institut, Högskola, Universitet, Universitet.
Vad jag sökt säger jag inte än. Kanske ändrar mig! Alla är utbildningar och det gör beslutet så stort! Tänk om jag väljer fel! Eller om jag ändrar mig efter några år? Det gäller hela mitt liv till 65 års ålder och därefter avgörs min pension av det också. Dessutom, är utbildningen 5 år får jag inte klanta mig för jag har bara 5 års studiemedel från csn att hämta iom att jag pluggat ett år med bidrag nu... Förhoppningsvis kan jag igla (hittade jag på ett nytt ord nu?) på Johan sista året isf.
Det är så svårt. De två universitetalternativen borde jag, om inget konstigt händer, lätt komma in på. Men som ni ser är de rankade 3 och 4. Jag funderar på att ranka dem 2 och 3. Ettan är självklar etta.
Högskolan är jag intresserad av, verkligen. Funderar tom att göra ett prov och söka in den vägen på det alternativet. Men jag har tidigare tänk människor! Och alternativ 2 är inte direkt kopplat till människor... Beror på hur man ser det...
Gaaah så svårt.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Nu vill jag veta vad du sökt. Inte något med människor? Vi ses hos Peter snart. Kram!

2008-03-21 @ 11:16:28
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Jag vill också plugga med något, måste bara komma på vad jag vill göra! ...

2008-03-22 @ 00:39:07
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

ja det är den kluriga biten!

2008-03-22 @ 12:26:37
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0