Dagen

Har varit hemma ett tag men läst lite bloggar, snackat med Sandra på msn och gjort samt ätit middag. Redan ätiti middag, ja så är det.
Johan ska iväg till bilskolan alldeles strax, då ska jag plugga det sista. Har inte gjort något sådant alls sen skolan. Lite jobbigt faktiskt att jag inte övat på berättelsen... Men får ta tag i det nu.

Skoldagen har varit rätt okej faktiskt. Inte hänt så mycket mer än att jag köpte mat till lunch där för första gången i år. Aja.. någon gång ska ju vara den första.

Idag ska jag också slå in fars present (med presentpapper donerat av Susanna) och antagligen se ett avsnitt med Johan.
Imorgon ska jag ha första provet kl 9 och andra kl 12. Så slutar senast 13 (om det inte blir tekniska problem igen...) Då åker jag direkt hem till far. Första gången jag kommer hem till dem sedan Zeb gick bort. Får se hur jag verkligen reagerar på att hans saker är borta. Kan bli jobbigt...
Nä, nu ska jag plugga! Morsning i taket!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0