God natt!

Ska lägga mig, är faktiskt trött redan. Sitter här med en mugg med vatten som jag ska dricka upp och sedan lägga migoch läsa lite i min braiga bok.
Korv Stroganoffen blev god även om jag gjorde en lite miss vid tillagningen. Som tur var hjälpte Johan mig så att det blev rätt och han tog över det sista 10 minutrarna så jag fick se på tv :-)
Falukorven skulle väl räcka till 6 personer och resten av ingredienserna var för 8 personer. Jag och Johan tog varsin omgång till middag och sedan blev det 2 matlådor. 2! Det blir ju fyra potioner inte det dubbla! Helt sanslöst... Dubblade ju receptet som var för 4 portioner.. Ris blev det massa över iaf, så där har jag typ 4 portioner till. Kan vi äta något till det snart. Nja, det här med portioner litar jag inte riktigt på längre.. För jag är inte så glupsk(?).

Imorgon blir det skola, så ska upp kl 7. Slutar antagligen 15. Kommer troligen ha V, som jag får kalla läraren så att jag inte avslöjar alltför mycket. Gillar inte henne, hon gillar inte mig. Vår kemi går inte att blanda utan det skär sig. Som vatten och olja. Jag är vattnet och V är oljan.
Trist. Vet ingen som tycker att hon är särskilt bra, några tror jag tycker att hon är okej men inte mer än så. De flesta gillar henne inte. Efteråt ska jag sitta kvar tror jag och göra läxan.
Och sedan ska jag till slottet och hälsa på min svåger som är högvakt där mellan 16-18 imorgon. Passa på medan det är en bra tid. Säg till om ni vill hänga på, hihi. Hoppas det blir en fin dag. Jag har lagt ner kameran! Dock ont om batteri men men...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0