Goder morgen

God morgon, god morgon, god morgon!
I'm up and running.
Gick och la mig 00.20 igår. Johan tittade förbi vid 1 och märkte att jag hade svårt att somna (som vanligt denna vecka). Så, trots att han skulle vara uppe 8 gick han och la sig tillsammans med mig. Om han varit uppe till 3 hade han fått sova hur länge han ville. Orkar inte förklara varför.
Iaf la han sig för natten och kramade mig och väldigt snart somnade jag. Gud vad skönt det var. Vaknade vid 5-6 för att skaka blod i ena benet då Det låg mellan Johans ben och han håll i benet väldigt hårt... Sedan somnade jag igen. Johan vaknade 7.45, jag vaknade till. Han gick upp 8. Jag vaknade kvart över. Vill inte sova bort dagen så gick upp halv 9. Och nu är jag här.
Ska äta frukost, för jag är hungrig. Plugga till språkprovet. När mamma vaknat ska jag klämma ur henne en sann berättelse från min barndom, den är klockren. Ska berätta den på språkprovet.
Bra att jag gick upp tidigt idag eftersom jag ska upp 7,7,8,när jag vill,6.30 kommande veckan. Jobbigt om jag är för van att gå upp 10-11 då. Hihi. Men lite trött är jag...

Så, vare kul på Harrys?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maria

God Morgon! Hoppas du får en toppen söndag! :)

2008-03-02 @ 09:07:58
Blogg/hemsida: http://mariapettersson.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0