Goder morgon

Jag la mig på soffan kl 21 med allt det jag beskrev tidigare. Johan satt och hade mina ben i knäet. Jag somnade till och var halvt sovande, halvt vaken i omgångar. Jag låg kvar för Johans skull. Gick upp kl 23 och la mig men kunde inte somna. Efter 00 gick jag ner för jag hade blivit så väldigt törstig! Drack 4-5 stora koppar med vatten på en halvtimme ungefär. Frågade Johan om jag hade drömt eller om han verkligen frågade förut, när jag låg i soffan, om vi skulle fortsätta städa idag.. Ja, det frågade han. Ojoj!
Gick och lade mig igen med huvudvärk. Somnade. Vaknade kl 8 av att min mobil ringer, alltså den förinställda väckarklockan som ringer kl 8 varje mån,tis, ons. Vilken volym det är! Jag störde mig otroligt på den, och ändå hade jag glömt den i vardagsrummet. Fick gå upp och stänga av den. Blev pigg. Men usch, jag vill sova mer.
Somnade igen. Vaknade 10, drog mig.. Kl 11 sa Johan att nu går jag upp, aa jag med sa jag då.
Så nu är jag uppe. Ingen huvudvärk. Lite öm vid ett öga dock..?!

Ute faller små snöflingor.

På dagens agenda står det:
-Tvätta sofföverkast, röda kläder och lakan.
-Diska någon maskin till.
-Plocka undan allt från golvet i sovrummet och dammsug övervåningen.
-Plugga.

Usch usch usch! Låter som en tråkig Annandag Påsk....

Men först ska jag svara på Wiebkes mail.
Tjong

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

Vad gör ni egentligen när ni sover, du verkar alltid ha ont någonstans när du vaknar?? :P

2008-03-24 @ 19:44:53
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Har jag? Tycker jag inte.. Men nu så hade jag ju ont innan jag somnade, därför som jag fick gå upp och dricka vatten. Mådde bra när jag vaknade imorse. Vad menar du med ont när jag vaknade?

2008-03-24 @ 21:49:55
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0