Kris i paradiset

Ja nu är det lite kris i det idylliska paradiset, dvs vårt förhållande. I en hög med rena kläder hittade vi en skjorta som ingen av oss känner igen. Jag äger inga skjortor med bröstficka och Johan känner sig inte vid den. Så vem är ägaren? Johan frågar om jag har varit otrogen. Nej det har jag icke!
Så, vems är skjortan! Inte min, inte Johans. Jag har inte tagit hem någon kille, Johan har inte tagit hem någon kille som tagit av sig skjortan. Vem är då ägaren?
Något tips?



Och nej, det är inte någon kris. Vi bara tycker det är lite lustigt att vi inte känner igen den. Förstår inte varifrån den kommer... Men men

:-)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0