Lönemissar!!!!

Jaha, nu är det dags från löning. Både från mitt vanliga jobb och från dagiset jag hoppade in på. Klockan är över 12 och pengarna borde ligga på kontot med flikarna Lön. Är det så då? Nej. Inte en spänn har jag fått.
Vanliga jobbet är antagligen pga att de bytt lönesystem de senaste veckorna. Så har det väl krånglat för att jag är timanställd eller något. Har iaf hört av mig till min chef så att hon kan kolla det imorgon. Dagiset har jag bett Sandra att fråga om de har skickat in mina papper. Annars har jag ett telefonnummer dit så får väl ringa själv och prata med chefen.
Dåligt tycker jag. Tur att jag får studiebidrag! Annars kunde det blivit knapert för mig, vad vet ni. Ja, riktigt dåligt är det ju att man inte får någon lön för det man gjort. Riktigt dåligt.
Tror jag betalar hyran den 28e så snabba på tack!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mikaela

nej jag har ingen aning om var du fått tag i min blogg, berätta :)

2008-03-27 @ 00:16:50
Blogg/hemsida: http://mikaelaholm.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Otroligt irriterande när det händer! Dem glömde bort mig där i Januari och jag blev utan lön! Jävla as =P Riktigt dåligt stil!!!!!!!

2008-03-27 @ 07:28:19
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Ja.. usch. Jag blev så depp nu också. :-( Gilalr inte när saker och ting skiter sig.

2008-03-27 @ 13:06:09
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0