Lovis, min brorsdotter

Den söta Lovis ligger på sjukhuset sedan igår. Om hon har rh-virus är inte säkert längre men honhar iaf en kraftig öroninflammation och äter dåligt. Hon är nu ett öron-barn, står i journalen. Stackarn. Jag vet hur ont det gör! Hoppas det inte blir lika illa som för mig. Stackars far och mor som antagligen är oroliga för sin lilla flicka. Inte vill man att en 4 månaders bebis ska vara sjuk inte! Hoppas hon blir bra snart.
Fick en bild av mor igår som hon fått av Lovis mor som moderns syster tagit, hänger ni med? Lovis är iaf helt underbar! Mycket söt flicka. Men jag vet inte om det är okej att lägga ut bilder på flickan? Kanske inte är så kul att finnas som bebis på internet om 10-15 år. Vet ju aldrig var bilderna tar vägen. Så därför har jag inte några bilder här på Lovis men om ni kommer hem till mig kan ni få se :-) *stolt faster*
Som sagt, Lovis, du får ta och piggna till. Kämpa mot dem dumma sakerna som gör dig sjuk!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0