Nu ljög jag igen...

Ska inte jobba imorgon. Min handledare Lisa ringde nyss och hon är sjuk. På jobbet ligger de efter och har väldigt mycket att göra så ingen känner att de har tid att assistera mig imorgon, därför ska jag inte jobba då.
På lördag åker Lisa till Egypten och är där en vecka, dvs hon är borta nästa fredag också men då får jag jobba iaf. Vår chef frågade henne hur det gick för mig (jobbat 1 dag+ några timmar) och Lisa sa att jag klarar det området jag gör nu och de fel jag gör är skitsaker så jag har inte missuppfattat något och jag är självgående. Så därför får jag jobba och någon annan assisterar mig då. Mina betalningar skickas ju inte iväg direkt som de gör för de andra utan mina hamnar i en kö och någon (Lisa i vanliga fall) måste kolla att de är rätt och sedan skickar hon iväg dem. Så det var ju bra att jag är så självgående redan :-) Nästa fredag alltså.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0