Nyttig

Efter förra blogginlägget gick jag och köpte Pastasallad med kyckling till lunch, och en festis. GIck en promenad på 20 minuter(?), med Wiebke. Åt lunchen. Lärde mig svenska landskapen på teckenspråk med hjälp av Robert. Sedan åkte jag hemåt. Tåget hade Alvik som slutstation. Det var 3 minuter till nästa tunnelbana. Äh tänker jag. Jag går hem. Så jag gick från Alvik till Ängbyplan. Tog en 45-50 minuter. Det var kallt. Det var halt. Det var lerigt och blött. Det var blåsigt. But I did it! Mellan Stora mossen och Abrahamsberg kom jag på att jag har radio i mobilen så lyssnade på musik därifrån. Kom också på att jag nog kan sänka ljudvolymen när jag pratar med folk via handsfreen. Min neråtknapp, som styr ljudvolym, har gått sönder. Så när jag pratar med folk har jag högsta volym vilket gör att det känns som folk skriker på mig när det är tyst runt omkring mig. Men nu har jag lägsta igen! Skönt.
När jag kom hem satte jag mig med min Sudoku-bok och gav mig på en 5a, alltså den svåraste. Tog det lugnt,ingen panik heller. Måste ju vila mig lite efter min promenix. Var klar med Sudokun på 10 minuter.
Sen satte jag mig här och började äta av min Schweizernöt, hade typ halva kvar. Nyttigt, jättebra. Verkligen.

Idag är det Brasilien-Sverige. På tv3. Så ska över till mor och far och se matchen. Kan ju sova ut imorgon, yeey.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0