Sipahh

Vad ska man säga. Söndag idag och regnet faller utanför. Häftet som jag ska plugga in ropar på mig från väskan men här sitter jag och gör både onödiga saker och en del bra. Pratar med ett par på msn och bestämde att nu får jag uppdatera bloggen.
Igår såg jag melodifestivalen med mor. Måste säga att det var riktigt roligt att Carola och Andreas inte ens gick vidare ett steg till, det trodde jag faktiskt att de skulle göra. Måste vara jobbigt för dem men deras låt var inte jättebra heller. Faktiskt var det ingen höjdare alls igår så hela Andra chansen känns lite överflödig. Däremot kan nog finalen bli en trevlig tillställning, hoppas hoppas.

För några månader sedan fick jag en rabattkupong på Sipahh. Dock hittade jag inte det i affärerna innan kupongen gick ut för typ 2 månader sedan. Men igår hittade jag det på Coop i Vby så jag köpte för jag måste ju testa! Sipahh är ett sugrör som har smak i sig. Så stoppar man det i ett glas med kall mjölk så blir mjölken smaksatt. Jag köpte såklart choklad men fanns jordgubb och något mer tror jag också. Helt okej tycker jag, Johan tyckte det var gott.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

haha smart

2008-03-09 @ 14:15:16
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: bella

Haha sänna köpte jag i England. Jorgubb :D

2008-03-09 @ 15:34:04
Skrivet i slottsdammet av: bella

Hann inte skriva klart, mamma kom. ^^
Men dom smakar lite mycket kemikalier tycker jag :P

2008-03-09 @ 15:50:03
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Mjo, sant. Lite åt kemikalierhållet är det nog...

2008-03-10 @ 20:09:02
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0