sjuk?

Ja, jag och Johan städade här på mellanplanet, plockade undan. Tvättat 3-4 maskiner med kläder, 2 maskiner med disk. Och dammsugit här på mellanplanet. Så är alltså sovrummet och badrummet kvar att städa.
Till middag fick det bli calzone från Islandstorget. Jag tog en vanlig och Johan beställde till salami.
Det var gott.
Dock har jag huvudvärk så det skriker om det. Kallt är det också! fast jag har jeans, tunika, en kofta i 100%ull som är jättevarm och oftast har jag även en filt på mig. Och det är kallt? När jag var ute tyckte jag istället att det var varmt?! Ja, något är fel alltså.
Iaf så har jag och Johan sett 2 avsnitt av Eureka idag. Bra serie :-)
Nä ska slänga mig på soffan varsamt (...?) och ta det lugnt. Höres

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Du håller verkligen på bli sjuk gumman,kan det var din gamla mamma som smittat dig ....? Jag har ju frusit, hostat, snorat varit så hes så jag inte kan prata och ont i mina leder, nästan hela Påsken.. Hoppas du blir bättre snart. Kramisar!

2008-03-23 @ 21:47:26

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0