Spegelvänt

Var jääääättetrött igår. Skulle kunnat somna klockan 22 utan problem. Höll mig dock vaken till 1 för Johans skull, han fixade med tavlan och ville ha sällskap. Vid 10 i 2 somnade jag, helt utslagen. Vaknade igen 10.50. Fortfarande jättetrött. Låg kvar och myste med Johan till 11.30 typ. Nu är jag uppe. Morgonrock och tofflor är det skönaste sådana här morgonar.Ska strax äta frulle. Fick sms av min broder i morse att vi är inbjudna till hans 30 års fest, yeey.

Idag vad händer..? Jag ska se finalen i Melodofestivalen. Måste således ut för att jaga reda på något gott att smaska på till det. Vad det blir till middag vet jag inte. Johan ska antagligen träna vilket gör att han slutar 18 och kommer hem vid 19, så opraktiskt när man vill ha maten klar innan 20...

Iaf så fixade Johan sin tavla igår. Han har skrivit JOHAN med kinesiska tecken (som sifu gjorde åt honom och betyder: Han med en bra framtid). Dock upptäckte han igår att han råkade spegelvända det sista av tecknen... Så han måste måla över och spreja om men så är det svarta färgen slut... suck. Otur eller vad? :-(
Aja, nu skriker magen efter mat så ska gå och göra den till viljes. Tjing

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0