Stackars Lovis

Skulle uppdatera när jag kom hem men då funkade ju inte blogg så..
Blev en kort kväll, men det var bra för jag var så trött konstigt nog. Det blev bara jag, Sandra, VV och Sebbe. Och efter ett tag ville Sebbe och VV dra in till stan. Jag hade ingen lust: var trött, ville ha nära hem och inte komma hem för sent och var inte klädd för en utgång på stan. Dock bestämde de för att gå på ett rockställe så jag hade kommit in med mina kläder men ändå. Sandra var halvt på men bestämde sedan att hon ville ha nära hem. Så vi tjejer stannade när killarna stack vid 11. Emanuel, som Sandra arbetade med på Lidl, kom förbi och tog en öl och snackade med oss. Trevligt. Han skulle dock börja jobba idag klockan 6.00..
Så frågade Sandra vilka tider sista bussarna gick. Den senaste, som gick vid halv 1 kan hon inte ta så för henne blev det 12-bussen. Kort kväll som sagt men inte mig emot. Vi tre gick strax före 12 till bussen. De hoppade av på samma station medan jag åkte vidare till Vby. Där hade jag jättetur, 1 minut till tunnelbanan skulle komma. Kom hem riktigt fort ändå!

- Ja mamma, det finns tjejer i Norrköping också. Nej mamma, ingen särskild.


Lilla goa Lovis är inlagt på sjukhus nu efter många dagars feber och andra krämpor. Hon har RH-virus. Hoppas hon bättrar på sig snart!


När Johan drar till träningen ska jag träffa mor i Vby och handla mysning till kvällen. Kommer att se Melodifestivalen utan Björn Gustavsson, besvikelse. Någon som läste Aftonbladet tidigare i veckan som tydligen (enl. löpsedeln) visste varför han inte fick vara med? Skulle vara intressant att veta.
Har iaf inte ätit något onyttigt än så i den här takten kommer jag kunna äta imorgon när jag vaknar också ^^ Haha. Ja vi får se hur det blir med det!
Nu ska jag äta lite iaf.

Grattis Johan N på 21 årsdagen!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0