Strippklubbar är mysiga

Ja idag har jag jobbat. Det gick bra, tom utan min handledare. Hade ju andra att fråga. Inte särskilt många fel från min sida men jag returnerade nog 10 st betalningar till bankkontoren för att det blivit fel. Suck.
Snälla snälla människor, SKRIV TYDLIGT när ni har med banker, myndigheter osv att göra. Det tar mycket längre tid när man måste sitta och granska bokstäverna och siffrorna och testa sig fram lite grann (dock inte gissa) på vad som står. Vill ni att det ska gå snabbt, skriv ordentligt. Kan ni inte skriva ordentligt, be någon annan skriva åt er och skriv sedan under. Så gör jag med Johan. Han kan inte skriva särskilt läsbart, eller han kan med det tar lång tid så han vill att jag skriver åt honom och sedan signerar han. Funkar bra, så gör så!

Kom inte alls i säng så tidigt som jag tänkt mig igår. Men men... innan 12 blev det iaf :-)
Efter jobbet gick jag och mamma till Liljeholmen (ja du fattar hur långt bort jobbet ligger!). Sedan följde jag med henne hem och hälsade på. Åt middag med dem och umgicks. Plockade med mig min cdspelare, en röd lavalampa, några affisher, smycken, pennor, en kopp och så vidare. Småplock som jag inte orkat ta tidigare.

Vår andra rislampa sitter i taket nu. Det sprider ett mysigt rött ljus i rummet. Det är mysigt.

Dialog med svärfar utan att någon annan är närvarande:
- Ja, ser ut som på krogen
- Nä, det är ju mysigt!
- Ja, men strippklubbar är mysiga
- UHH?!


Johan är inte hemma, kanske gick på den sena träningen idag, ska strax kolla schemat. Idag började han fixa med de kinesiska tecknen till tavlan... Ni får se sen hur det blir!

Johans lillasyster har kalas, jag kan höra dem genom väggen. De är i deras vardagsrum som är vägg i vägg... typ. De har singstars bl.a.

Jusste, har det framgått att jag nu är hemma och inte hos mina föräldrar? Bra.
Mors!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

vem var det som tyckte att strippklubbar var mysiga? du eller svärfar?

2008-03-16 @ 15:25:31
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Sara

svärfar :-)

2008-03-16 @ 16:57:49
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0