Bilder från i lördags


Bilder från i lördags, inflyttningsfest. Jag och Johan på väg dit.
Och Martin och Anna, värdarna, när vi ska gå.

Lägg märke till att Martin har hår!
Skulle inte lägga ut bild på honom från i lördags,
för det skulle bli en överraskning med håret till
Midsommar för våra föräldrar.
Nu träffades ju hela familjen igår,
så därför är det ingen hemlighet längre.

(Vadå? Lägga mig? Jag är ledig imorgon. Jag är uppe så länge att jag slocknar direkt när jag lägger mig. Säkrast så.)


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Wow du passar jättebra i den rosa färgen sara :o

2008-05-15 @ 10:23:10
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Så söt du är!!!! Kram mamma

2008-05-15 @ 11:06:13
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Oj... tack! :-P

2008-05-15 @ 11:37:59
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0