Glasögonen

Tack för tipsen!
Jag själv börjar gilla nr 1 mest. Börjar se det mer som ett smycke än som en ful grej som måste vara där och är i vägen, som tidigare...
Ja, hur fungerar det, är det bara att ta med receptet till en annan butik och beställa där?

Jag märkte på deras priser att de är dyra men jag tänkte att eftersom det inte är köptvång kan jag lika gärna ta hem, prova och se vad jag tycker och vänja mig vid tanken.
Nr. 1 är mörkblå och 2 är mörkröda. Nr 3 går bort. Känns inte alls bra längre. Så ett och två gäller men ettan leder än så länge...
*funderar*

Hade dem på mig ett tag innan jag skulle iväg för kvällen och sedan när jag tog av dem för att åka så kände jag mig lite naken, så det går fort att vänja sig! Det har jag iaf märkt.
Fick välja bågar på avdelningen för mindre ansikten (inte barnavdelningen!). Och det är just därför jag inte gillar solglasögon, hur många solglasögon passar mig egentligen? Alla är ju antingen allmänt stora eller så är de breda. Det passar inte mig, jag ser jättekonstig ut! Men den här avdelningen passade ju som tur var :-P

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Ja man ska kunna få receptet och gå till någon annan. De vill ju säkert att du ska stanna som deras kund.., men sen är det ju också ockerpriser där..(mindre roligt).

2008-05-29 @ 07:33:25
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Ta ett recept och be att få fundera sen kan du ju kolla på någon annan som är billigare.Kram!!!

2008-05-29 @ 07:59:33
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Jag har receptet och kan bara lämna låneglasögonen idag eller imorgon, sen behöver jag inte se dem mer :-P fast de snackade något om en 400 kr rabattkupong, och är det så blir det ju mer intressant ;-P

2008-05-29 @ 09:33:59
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Jo ungdomsrabatten kanske det var..den fick Amanda med..och ändå slutade kalaset på 3800kr.. Roger gick till Specsavers, och fick för halva det priset..två par glasögon dessutom!:-)

2008-05-29 @ 19:04:47
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Sara

OjOj! Jo men jag ska lämna in dem imorgon, skriver up vilka det var ifall jag vill ha dem i slutändan iaf, och går och kollar på lite andra ställen. Lite irriterad på mig själv för att jag inte frågade vad glaset ungefär går på... Aja, inte lätt att komma ihåg allt när man inte visste något alls från början typ...

2008-05-29 @ 19:54:26
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0