Hunger var det här

Jag gjorde klart läxan. Missar det fina vädret. Sedan ringde svärfamiljen och undrade om vi ville äta där. Johan vill det absolut. Jag är mer skeptiskt. Jag är JÄTTEHUNGRIG, och har varit det i några timmar. Tänkte precis gå och fixa med mat, men nu när vi ska äta med dem är det mat om 45 minuter. Jag vill ut i fina vädret och göra saker men jag vill äta först så jag inte blir alldeles utmattad.

Usch vad jobbigt det är att vara hungrig. När jag väl är nyduschad och fin (så jag kan visa mig bland folk igen) och har gjort läxorna så ska man bli så hungrig att man inte kan gå ut iaf. Usch vad livet är orättvist. Och ja, jag blir kinkig när jag är hungrig.

Mat!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0