Idag

Idag träffade jag Wiebke straxt efter klockan 11 och vi började gå mot Hby gård. Vi siktade på att vara framme runt 12 men när klockan var 5 över var vi vid Johannelund (en station ifrån) så vi gick och tog tåget istället sista biten. Den kom efter en minut. Och Yaowapa mötte oss vid tunnelbanan och visade oss hem, första gången vi båda var där! Det är nära Fredrik. Det var en väldigt söt etta faktiskt. Köket var väldigt litet men ändå charmigt. Nej! Nu glömde jag kolla på dina duschdrapperier! Bjud in mig igen Yaowapa! Haha. Men allvarligt då, den är för liten för två, iaf nu när jag är van vid mer utrymme, men för en är den lagom alltså. Balkong och badkar, det låter ju bra eller hur? Så har jag lite bilder också men inte lagt in dem ännu. Så de kommer nog snart i ett eget inlägg.
Yaowapa bjöd oss på lunch, förlåt att vi är så besvärliga! 
Men till slut löste det sig bra och det blev gått för alla parter! Sedan gick Wiebke och jag mot tunnelbanan, hon var tvungen att springa iväg och jag gick och köpte salami åt Johan och åkte sedan hem.
Johan missade sin träning idag, men han lagade en jättemumsig middag. Har ätit bra idag!

Nu ska jag se Spårlöst och sedan Medium. Jag vill måla naglarna, får se hur det går med det.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0