Lär känna mig lite :-)

JAG ÄR:
Blyg:
försöker att inte vara det, vinner inte så mycket på det
Smart: Ja, även om jag kan säga riktigt korkade saker ibland
Långsam: ibland är ajg väldigt seg, men ibland väldigt snabb...
Stressad: nej, inte nu längre. Jag njuter!
Tålmodig: ja, men inte alltid
Djup: mjo..
Öppen: jo, det är jag
Ärlig: Ja, jag försöker vara ärlig på ett snällt sätt. Inte alltid lätt.
Positiv: ofta men inte alltid
Rolig: oja. skratta med eller åt mig.
Ansvarsfull: Japp

JAG HAR:
Svikit en kompis:
tyvärr
Förlorat en bästa vän: tyvärr
Sagt att jag älskar en vän: ja, men händer sällan
Sovit med en killkompis: japp, roliga tider
Sovit med en tjejkompis: japp, roliga tider
Pussat en av samma kön: Alltså, det är det där med bacillskräcken........ men har hänt vid ett tillfälle, o då nykter.
Slagit en kompis: haha, han bad om det (alltså han bad mig att slå honom)
En vän som vet allt: ja
Berättat hemligheter: kan ju tolkas på flera sätt. Men ja.

JAG HAR:
Blivit sårad:
jodå
Haft stadigt förhållande: Förlovad och sambo, ja det är stadigt.
Krossat någons hjärta: Jo
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat" någon: Tss, nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej, varför?
Varit otrogen: Nej

JAG HAR:
Opererat mig: Flera gånger
Cyklat omkull: som liten ja, nu cyklar jag aldrig
Sjungit i duschen: oja, och vackert är det...
Hoppat bungyjump: jag tänkte göra det men blev väldigt sjuk den dagen, kanske ett tecken?
Fobi för något: Ja
Sett någon dö: Sett någon dö? Nej det har jag besparats
Varit på begravning: Ja 2 (farfars och Johans morfar), och en tredje (mormors) om 3 veckor.
Sagt att jag hatar någon: Ja, men jag använder ordet sällan.

LIVET:
Öl eller cider: cider, men helst vin.
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig, men gärna båda :-)
Frukt eller grönsaker: frukt
Festa eller softa: helst softa ^^
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag tror jag
Kärlek eller vänskap: "kärlek, det kan man ju ha till vänner också :)" skrev den som jag snodde denna ifrån, så ajg vänder på det: vänskap, det kan man ju ha med partner också :-)
Jag väljer båda.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0