På rätt väg, antar jag.

Nu har jag kommit igång lite med pluggandet. Sitter och markerar glosor som jag är det minsta osäker på eller inte kan, så att jag kan kolla upp dem sedan och plugga in. Blir rätt många... Fast vi har ju närmare 2000 glosor också!
Måste skriva argument för att sv. teckenspråk är ett språk också, en del av provet på måndag. Gah.

Ska även leta reda på ett gammalt arbete från 3an på gymnasiet. Och ikväll ska jag och Johan äta middag hos mor och far min.
Micke kom precis hem. Han "muckade" från lumpen idag. Den riktiga muckningen är om 1 månad, men nu har han inget mer innan dess iaf.

Ska fortsätta  med plugget. Tänkte åka till universitetet idag, men jag orkar inte.
Hade en intensiv dröm inatt. Var nog en blandning av att separeras från familjemedlemmar, de man tycker mycket om, naturkatastroferna i Asien och att ÖB sa att Sverige inte kan försvaras om man skär ner än mer på försvaret. För det var en naturkatastrof i Sverige, allt blev kaosartat och familjen skildes åt.
Roligare drömmar har jag ju haft.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0