Update

Nu har vi ätit grillat med svärfar och ena svägerskan. Det var gott! Grillspett bjöds det på.
En timme lång var middagen och efteråt bjöds det på glass som var väldigt god!

Snart ska jag åka till Vby och möta Sandra och Susanna och sedan får vi se vad vi hittar på. Jag är osäker på om jag ska ha shorts och ta  med mig byxor för hemfärden eller om jag ska byta redan nu...
Kanske är bättre med det sistnämnda ändå, och då får jag plats med en jacka för hemfärden istället. Det låter ju bra faktiskt.

Imorgon är det Ukrainamatchen, inte missa! Ska hem till far och se den, den är vid 15-tiden, och sedan lär nog mor komma hem under matchen, hoppas iaf så att vi hinner ses lite. Och Johan tänkte också följa med om inget annat händer.

Nästa helg ska Kung Fun ha litet läger, där de tältar och tränar tillsammans... Får se hur det blir, jag och Johan sover ju helst inte ifrån varandra. Och jag får nog följa med och tälta med dem men det känner jag inte för och Johan vill vara med. Så får se hur det blir. Johan klarade sin gradering. Han missade ju graderingen innan vintern för att han brutit en stortån, så nu hoppade han över den första nivån och gick direkt på den andra. Så nu är han blå.

Ska slå en pling till mor sen, uppdatera mig lite om livet. Moster Annika skulle tydligen klippa hennes hår idag. Om hon kommer tidigt imorgon kanske jag kan färga det åt henne.
Men först ordna byxor och jacka och sedan iväg och träffa S&S. Tåget går halv så måste paffa nu!
Ha en trevlig kväll!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0