Bilder från det förflutna.

Igår kollade jag och mamma på datorn hos dem efter bilder på mormor. Vi hittade inte så många. Men vi hittade en bra. Men jag sa ändå att jag skulle leta efter bilder på datorerna här hemma, ifall jag har någon.
Så tänkte lägga upp lite bilder som jag hittar under sökandets gång, som harmed allt möjligt att göra.

Syskonskaran, inte i åldersordning.
Ett kollage jag gjorde för ett tag sedan.


Magda, Sebbe, jag. På Bellas studsmatta, 5/8-06


Finaste gosekillen. Zeb, sommar -07


Jag och Johan, det senaste nyåret.


Blir så glad av det här kortet från senaste nyåret.
Pappa, trollet, Roffe.


Resultat av ett av min och mammas shoppingturer.
Vi lyckas ofta hitta massa vi vill ha!


Pappa Jesus?


Jag


Johan i en kung fu-ställning


En trött Zeb på julafton 2006.


Var ont om bilder på den här datorn på mormor. Fanns ett par som också fanns på mammas dator, förutom det en bild med bara mormor. Så den ska jag maila mamma nu. Ska granska den andra datorn sedan också. Det här får räcka än så länge...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0