Långpromenad

Sådär ja! Nu har jag gått en promenad på 1timme och 25 minuter. I skogsterräng nästan bara. Härligt!
Har nu gått 9415 steg, innan promenaden hade jag gått 1515 steg, så promenaden var på 7900 steg. Rätt bra promenad va? Kunde gått den fortare men jag stannade och fotade en massa saker, är ju så fin miljö!
Ska försöka lista ut hur lång streckan var, för det var ju en bit.
Nu ska jag vila lite, kanske duscha om jag orkar. Ikväll ska jag ju mumsa middag med Sandra.
Då kommer det bli ännu fler steg. Ser ju ganska bra ut ändå.


En vän från Jämtland frågade mig för några år sedan inför ett besök i Stockholm:
"Har ni någon skog?"

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: irene

vilka vackra bilder du har tagit sara.man blir sugen på att gå ut.

2008-05-27 @ 10:32:11
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Ja, har du en ledig stund så passa på och gå ut nu när vädret är vackert! Det är riktigt härligt :-)

2008-05-27 @ 10:50:31
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0