Bild på mig från Halloween!

Hoppsan finns visst ingen bild på mig från Halloween! Sorry.
Ska genast göra något åt det istället för att lägga mig!

På väg dit, jag och J:

Jag med bror Martins flickvän Anna som är Kali:

Jag och bror M:

Bara jag, vad tycker ni om Smurfhatten jag sydde?:

Smygfoto på mig bakifrån. Fick rätt ont i fötterna efter några timmar i de där skorna!

Jag och J i slutet på kvällen. Färgen börjar rinna av oss!:


Jag fick höra att jag lyckats bra med min utklädnad, fått till det snyggt! Det värmde. Vid ett tillfälle passerade en okänd tjej mig och sa "Jättesöt klänning du har!" till mig. Det var jätteroligt att höra! Särskilt som att det är en kjol egentligen. Får nog passa på att tacka Bella så mycket för att du öppnat en ny klädvärld för mig. Vissa långa kjol-modeller passar helt enkelt som tubklänningar också! Hade aldrig tänkt tanken. Nu vet ni det också. Tack Bella!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

åhh va söta ni va:) blev ju kanon fint!!

2008-11-06 @ 14:15:13
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: michaela

vad söt du är :)

2008-11-08 @ 13:37:37
Blogg/hemsida: http://damie.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0