Det löser sig

Åh nu känns det som många bekymmer kommer lösa sig! Min handledare på jobbet ringde ju förra veckan och undrade på chefens förfrågan om jag kunde jobba några dagar mellan 8 dec och 31 jan. Sedan har inte jag hört något mer om det. Så jag mailade chefen idag och undrade hur många och vilka dagar det rörde sig om så att jag kan planera lite och verkligen vara säker på att jag kan de dagar som de behöver hjälp på. I eftermiddags ringde hon upp min mobil och frågade om jag kunde jobba även lite innan 8 dec? Det kunde jag så då fick jag 14 datum mellan 1 dec och 2 jan som hon ville att jag skulle jobba! Sedan i jan vet inte hon vilka dagar som är aktuella, och jag vet inte om jag ska studera då och om jag kan jobba. Så det tar vi senare.

14 dagar! JIPPI!
Så nästa vecka jobbar jag mån, tis, ons! Inte mycket bloggning på dagtid då alltså!
Jabbadabbadoo!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

vad härligt att det börjar ordna upp sig! är som sagt verkligen inte kul att gå hemma hela dagen. Jag satt i skolan från halv 10 till 5 idag och jobbade 19-22 så jag har haft fullt upp, och det är så härligt! pluggandet går sådär, ska försöka hinna klart till måndag, men det verkar lite .. otroligt :S

2008-11-27 @ 22:42:57
Blogg/hemsida: http://downinblack.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Grattis!! Vad kul för dig! Jag fick förresten jobbet...:D Så jag är jätteglad jag ocksÅ!:D



Ha en trevlig fredag!!

2008-11-28 @ 10:14:41
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0