God morgon

Klockan 9 väckte J mig och hade då gjort i ordning frukost åt mig! Det var väl gulligt?! *glad* Oboy och 2 rostade mackor. Mums.

Fick mail av W som skulle anlänt till Sthlm igår att hon åker idag istället då hennes farmor plötsligt blivit sjuk och hon ville hälsa på farmodern. Förstår henne verkligen. Hoppas Ws farmor blir bättre!
Så då verkar det som att vi får ses ett par timmar på söndag förmiddag istället. Men det ordnar sig!


Igår tänkte jag kolla bonusmaterialet på Mamma Mia-dvd. Kollade upp en del spår. Sedan satte jag på filmen och tittade igenom hela istället. Utan text också, den är överflödig i denna film för mig. Sedan kollade jag vidare på bonusmaterialet. Klockan 20 över 12 fick J mig i säng. Fast somnade gjorde jag nog inte förrän närmare 2 ändå...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0