It's saturday evening

Sådär, nu har jag sett Mamma Mia 5 gånger! Det tar sig :-)
J kollar på någon kung-fu serie här brevid mig. Ska se vad jag nu ska hitta på...
Tycker det är skönt att mor blivit mycket bättre de senaste dagarna! På måndag ska hon och jag vara arbetskamrater igen, det är roligt. Fast vi jobbar på olika avdelningar dådå.

Idag ändrade jag så att jag måste godkänna alla kommentarer först innan de syns här på bloggen. Ska testa hur det är ett tag.

Hoppas ni har roligt!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

svar: ja hahaha jag tyckte också att det var roligt, men det tyckte inte han :P





Jag tycker att det är bättre när man måste godkänna kommentarerna först!

2008-11-29 @ 23:24:16
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Va synd den blev inställd, Mamma Mia kvällen.

Hahaha Elaka Sara på G, nä någongång måste man få va lite elak.

har varit i ösd med ibrahim idag sen for jag, han och hans kompis hem från ösd till ibrahim och käka mat med hans familj =) sen myst =)

2008-11-29 @ 23:30:20
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0