Jag har ganska tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att någon annan var vädigt glad!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här
Det sista du sa högt: Men du är ju jättehungrig!
Vad har du druckit idag: ca 2 teskedar obóy.
Vad var det senaste du åt: Pyttelite Kärleksmums (nu är den slut!)
Vad var det senaste du köpte: Mat säkert...
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Grått, trist, regn, halvt mörkt.
Godaste glassmaken: Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo.
Sover du tungt: Varierar, nu när jag inte är stressad sover jag gott.
Drömmer du mardrömmar: Händer.
Trivs du med ditt jobb: "Jag har inte ens ett jobb för tillfället. Hade jag jobbat så hade jag trivts väldigt bra bara för att jag hade haft ett jobb.." skrev den jag snodde frågorna från, instämmer.
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt
Hemma: Mjukiskläder
Favoritlåt just nu: Nä ingen...
Vad ser du om du tittar till höger: J och hans dator...
Vad gör dig glad just nu: Oj, finns inte mycket att glädjas åt just nu.
Vad ska du göra härnäst: Äta lunch
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg, fundersam, eftertänksam, inte direkt sprudlande glad.
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Grå pyjamasbyxor och svart/grå randig långärmad tröja.
Vinterplaner: Bygga snögubbe?
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nepp.
Morgon eller nattmänniska: Båda eller varken eller. Varierar.
Vad är viktigast för dig: Leva ett gott liv.
Är du kittlig: Inte så värst.
Snarkar du: Nepp
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Kan inte välja.
Stökigt eller välstädat: Välstädat!
Längtar du mest efter just nu: Torsdag tror jag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: moa

really? jag längtar!!

2008-11-11 @ 15:43:49
Blogg/hemsida: http://gardenfors.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

heej vilken kryssing ska du på `?

2008-11-11 @ 15:51:52
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

oj vad mycket ondödigt vetande det va här nu då;P

jajemen. ingen liten skit de här inte. haha:D

2008-11-11 @ 15:52:27
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0