Jag har hatat honom i mina dagar, men egentligen är jag oerhört tacksam

Skulle ju till min öronläkare ikväll på rutinkoll, men nyss ringde hans sekreterare upp mig och sa att han var i Indien och att jag får komma samma tid nästa tisdag istället. Det hade tydligen varit svårt att få tag på mitt nummer, och det förstår jag. Hon har inget nummer till mig och mitt mobilnummer är hemligt så kan inte bara söka efter det på hitta.se. Inget hemnummer har jag heller. Undrar hur hon fick tag på numret egentligen...

Så han är i Indien, han åker utomlands mycket numera. Ja, inte för nöjes skull då, utan för att undervisa i hur man ska utföra operationer och behandla olika sjukdomar. Han är ju faktiskt professor, och den bästa doktor man kan ha för öron/näsa/hals! Vad sjutton ska jag göra när han går i pension? Eller när han dör? Inte för att jag är i behov av hans expertis längre, behöver ju bara kolla öronen då och då, men han har ju faktiskt funnits där alltid i mitt liv, från några månaders ålder... i 20 hela år. Nej, han får inte heller dö på ett bra tag! Han är för viktig för alla öronpatienter. Och en väldigt snäll människa.

Kanon eller Kalkon?


källa

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bea

Hej! skall vi följa varandras blogg genom bloggkoll? :)

2008-11-18 @ 17:35:22
Blogg/hemsida: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Jag håller med dig han är underbar!

2008-11-18 @ 19:13:01
Skrivet i slottsdammet av: annelie

Vad snällt att säga så om sin läkare.. kanske läser han det här? Jag får hoppas att Malin Wollin inte läser mitt inlägg om henne..hi hi

2008-11-18 @ 21:22:06
Blogg/hemsida: http://goolan.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0