Julklurerier

Väntar på att J ska komma hem. Han lär komma när som helst för han skulle åka från KTH för ca 1 timme sedan. Stackarn så sent.

Medan jag satt och väntade funderade jag vidare på vad jag ska köpa för julklappar. Har ju lite idéer om några men för pappa var det tvärstopp. Sedan kom jag på en idé, men den står och faller med ett par saker. Priset är iaf inte några problem, inte om vi är ett par på presenten iaf. Det är en upplevelsepresent kan man kalla det, och det spås ju bli årets julklapp 2008 (upplevelsepresenter alltså). Dessutom är det något som tränar hjärnan, framför allt arbetsminnet, och gör att han får träffa nya bekantskaper och nya kamrater/att vara social tränar också hjärnan! Väldigt bra present alltså för en man som har dryga året till pension... Det som gör att jag tvivlar är om han kommer vilja bjuda till. Upplevelsepresent kallade jag det, men det är en upplevelse som gäller minst ett år och det gäller att han själv vill! Annars står det och faller... Men hur ska jag ta reda på om det är en bra present utan att avslöja det..?

Nu kom J hem. Jag får tala med honom om det och se vad han tror.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae

Sv: Jasså vad trevligt att du vill ge mig en chans! På återseende och ha en bra dag! :)

2008-11-18 @ 11:08:28
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae

Sv: Jasså vad trevligt att du vill ge mig en chans! På återseende och ha en bra dag! :)

2008-11-18 @ 11:08:29
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0