Mamma Mia film-release!

Idag släpptes Mamma Mia-filmen, och duktiga som jag och mamma är beställde vi dessa för eeevigheter sedan. Och nu har de kommit (en varsin!). Den stora nackdelen är att båda har kommit hem till mamma! Och mamma och pappa är ju sjuka. Jag vill inte bli smittad... Så får åka hela vägen dit, hämta den och sedan rusa ut, ungefär. Oj vad gulligt av mig. Shit, saknar dem, har inte kunnat träffa dem på 2 veckor (senast var kryssningen!) för att det blivit så sjuka båda två. Eller mamma har jag träffat efteråt för att jag skulle låna böcker (då var hon frisk och pappa sjuk) men inte pappa alls. Nu får de bli friska så att jag kan träffa dem som vanligt!

Men nu är det iaf bestämt. Lördagkväll =Mamma Mia-kväll! De som är inbjudna är välkomna.


källa

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0