Planer

Idag var jag iaf duktig nog att jag skrev CV och skickade iväg brevet med posten. Det var det första jobbet jag sökt nu i november. Tappat lusten och gnistan... Men jag tackar Gud (om h*n nu finns) ifall jag får det här jobbet OCH kommer in på det jag sökt... Om inte Gud finns får jag tacka mig själv, det går ju bra det med.

Vad händer nu då? Jag tror jag ska rota i frysen efter något att äta. Ska ju på box kl 18 (orkar inte...) så måste ha mat i magen innan dess. Sedan plocka ihop en hög med kläder som måste vara rent imorgon när jag ska packa och slutligen... nej nu glömde jag vad mer jag ska göra. Hoppsan...

Jaja, det ordnar sig. Ciao.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0