Promenera fram till helgen

Det var riktigt skönt att promenera. Först gick jag upp till ett högt ställe, där man på somrarna har utsikt över vattnet och andra sidan mälaren. Idag såg man knapp stranden på den här sidan, så mycket dimma! Jag började fota lite och testa olika funktioner för att se vad de gör för skillnad.
Sedan gick jag vidare. Helt utan någon plan. Men sedan bestämde jag mig för att gå till Vby. Så sammanlagt med fototagningarna så blev promenaden drygt 75 minuter. Det var skönt. Sedan åt jag lunch i Vby (vid 17-tiden...) med mor och köpte lite saker i mataffären. Sedan bar det hemåt!

Imorgon ska jag träna, och på fredag... Alltså, det känns som allt händer samtidigt den här helgen!
Fredag: '90-tals fest och även hört talas om lite andra saker som händer. Min och Js 4 års dag. Träna. Baka.
Lördag: Js tävling. Skulle fira vår 4 års dag. Bjuden på middag till kusinen som vill visa upp sin bebis! Hm, något mer?

Hinner jag klämma in allt? Är inte van med så mycket längre. Just nu har jag tex inget att göra, kan vi inte göra något nu istället? Måste allt hända på fredagar och lördagar... Har ju en hel vecka att fylla...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0